VRAČILO BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas v 30 dneh od naročila obvestite o odstopu od nakupa (na elektronski naslov  info@sloprint.si ali po pošti), blago pa nam lahko vrnete v 30 dneh od prejema pošiljke. Blago morate vrniti v nespremenjeni količini in v neodprti originalni embalaži. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne v roku 15 dni. Kartuša ali toner ne sme biti odprt ali že porabljen. Priložite tudi kopijo računa.

REKLAMACIJA IZDELKA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec navedel, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na info@sloprint.si ali pa pokličite na številko 031259180. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko vrne blago v reklamacijo izključno v originalni embalaži in sicer tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti, ki bo na naslov kupca poslal dostavno službo, ki bo blago prevzela. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

GARANCIJSKA IZJAVA

Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. SLOPRINT d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni).

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Podroben opis se nahaja v splošnih pogojih poslovanja: http://sloprint.si/splosni-pogoji-poslovanja.